Happy birthday to my sister !

 


  Ştii acel moment când a trebuit să-ţi pui mintea la contribuţie în ideea realizării unui cadou memorabil de ziua cuiva drag,dar tot ce ţi-a ieşit...a fost un mega fail ?!Nu voi mai ilustra... Dar mai ştii acel moment când ţi-ai amintit ce soră talentata are...sor-ta? Da,eu sunt aia ! 

   Deci, mi-am zis că ar merita să las macar anul acesta lipiciul din mână înainte să ajungă cine ştie pe unde (pe pijamale,pe toata mâna,sau pe faţă - nu mă întrebaţi!) în schimbul maturizării. Aşa că am renunţat eu la toate ideile de cadouri personalizate,handmade şi mai ştiu eu ce în schimbul unei felicitări online (că d-aia ne-a dat sfântul Google,mai exact Blogspot). 

   Poza de mai sus indică un eveniment foarte special de mâine,19 august, deci fără alte introduceri de prisos, cea de-a 23-a aniversare a surorii mele. :)
    Ce-i drept, cu mult mai interesantă şi surprinzatoare ar fi fost ideea mea,dacă blogul pe care scriu acum ar fi avut mai mult succes.

    Sincer,nu am idee cum aş putea începe discuţia în referinţă,fără a fi sau totuşi a părea linguşitoare,aşa că voi începe şi probabil voi încheia printr-un ''La mulţi ani!"
     
    Decid să scriu ceva cât de cât personal,fără lucruri de tipul ''la mulţi ani cu sănătate,bani etc!" (Nu că banii n-ar fi un aspect nonconformist pe care nu uit desigur să îl subliniez.)

    Iţi doresc să ai parte de cele mai frumoase experienţe , să cutreieri lumea-n lung şi-n lat , cum îţi doreşti ; supărările...lasă-le-n-trun colţ de suflet ! De fapt,ştii ceva,nu le lăsa nici măcar acolo! Spaţiul ăla de suflet poate fi umplut cu alte amintiri,decât feţe schimonosite de supărare,reproşuri...
    Clădeşte-ţi viaţa după propriile criterii,fii cine vrei să fii ! Nu-ţi ascunde sentimentele, cere să fii ascultată,şi vei fi !
    Invaţă din greselile altora! Viaţa din păcate nu este atât de lungă încât să le poţi experimenta pe toate pe propria piele. 
   Iar dacă shopping-ul te relaxează după o tură obositoare,fă shopping atunci ! Dacă încălţările ce nu se potrivesc în mărime cu numărul tău iţi plac...atunci ia-le pe-alea !
       Iar dacă pe post de copil îl vei prefera mai târziu pe ăsta...Iată-l :
            


Sau pe ăştia...Iată-i : 
Promiţi că-mi vei da şi mie ! Promiţi? :)

Imagini pentru we heart it animals

   Imagini pentru we heart it animals
Şi pe ăsta mic...
Rezumatul a tot ceea ce ţi-am spus eu aici transpus printr-un motto,ar suna în multe feluri. Iată câteva :
  • Viaţa începe la patruzeci de ani. Până atunci, faci doar cercetare. - Carl Gustav Jung
  • Sensul existenţei noastre este să fim fericiţi. - Dalai Lama
  • Iubeşti viaţa? Atunci nu risipi ca un nesăbuit timpul, căci din timp este făcută viaţa! - Benjamin Franklin
  • A-ţi fi frică de dragoste înseamnă a-ţi fi frică de viaţă, iar când iţi este frică de viaţă esti pe trei sferturi mort. - Bertrand Russell
  Iţi mulţumesc pentru...toate orele pierdute pentru desenele pictate,colorate de-a lungul timpului,pentru toate perioadele din 2017 şi nu numai în care m-ai adus pe culmile fashion-ului pe coridoarele şcolii, pentru share-ul pe Facebook al primului meu video pe YouTube,pentru ăăăm...iţi mai aminteşti tu din ele !

  În afară de lucrurile pe care ţi le-am precizat cu câteva paragrafe mai sus,îmi mai doresc să...să nu vezi acest articol înainte de orele 00 ale nopţii,pentru că ai strica toată surpriza ! ...Şi pentru că ritmul meu de somn este unul de babalâcă,nu-mi permit să dau spre publicare acest articol aproape de ora respectivă. 

Acum că am terminat cu cugetările pesimiste sau optimiste,cu dorinţele şi uralele...

Happy birthday,sweetheart !Mica(mare) realizare

Imagine similară

Fotografie:) 

Comentarii

Postări populare