À la Romania !


 You know...Ca-n titlul cărţii ăleia: ''Liliac alb în luna ianuarie''. Un mic delete pentru ultimul cuvânt,cu înlocuire spre ''septembrie'' şi obţinem astfel un fenomen cât se poate de ''normal''...Bine, ceva şi pentru primul cuvânt,însă prindeţi voi ideea!
 Ieri am surprins (cu minunatul meu iPhone 4) a doua vegetaţie pe anul 2017. :)) Priviţi numai şi vă încântaţi globii oculari cu o ultimă sforţare a verii. 

 ''Minunatul meu iPhone 4'' aka ''râşniţa de serviciu''. Ironia sorţii face ca râşniţa în caz să facă poze de înaltă calitate,încât parcă mai,mai, nu aş renunţa la el... Apropos de telefoane,în curând (pe marile ecrane,dar nu prea) va apărea un articol referitor la seriozitatea oamenilor din ziua de azi,cu legătură la ultimele...hmm...5 intamplari din viaţa mea,în care zeităţile n-au vrut să am parte de un obiect anume.Păstrez suspansul .Până atunci,delectaţi-vă cu ''Favoritele lunii'',articol care este pe drum. 

 Până atunci...Trec repede peste diacritice şi mă apuc de ''Favoritele lunii''. Ieri plesnindu-mă o mare puturoşenie(amestecata cu lipsa de curent electric din dotare), n-am intrat pe blog, pe mail nici atât,uitand astfel de chestiile presante pe care le aveam de pus la punct. 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Comentarii

Postări populare