Hello, dear September !


Din seria ''n-am altceva mai bun de făcut pe 1 septembrie, ora 15:12, decât să trântesc câte un articol în care salut o lună ca disperata după cea ce tocmai a trecut..."

Ştiu că mi-ai dus dorul... :))

Şi mai ştiu de asemenea că sunt atât de organizată şi punctuală,încât, cu surle şi trâmbiţe,acum ceva zile v-am promis ''Favoritele lunii'' care trebuia să fie pe 31,dar nu a mai ajuns. Ba promit însă,că va veni mâine cel tarziu ! Până atunci,consolaţi-vă cu partea 1 a acestei serii de care vă tot vorbesc : 

Calendaristic,vara a trecut şi tot calendaristic ar trebui să miroasă a toamnă,însă afară la momentul acesta sunt 32 de grade.
Nici chiar aşa,dar este oarecum discutabil !


Lasând la o parte aceste aspecte (ne)pozitive,haideţi să patrundem la aspectele cu adevărat pozitive ! :))

Din nou doresc a lăsa la o parte gluma şi a enumera câteva evenimente petrecute vara aceasta care mi-au schimbat (sau nu) viaţa în bine (sau în mai rau,însă mergem pe pricipiul pozitivităţii) şi câteva lucruri printre altele pe care le-am învăţat în tot timpul acesta ! 

  • Vă mărturisesc recunostinţa mea faţă de această vară,în special faţă de luna iunie,o lună în care viaţa mea,programul meu,toate acestea s-au schimbat progresiv,în bine. Fără a vă mai ţine în suspans, este vorba despre blog ! Toată munca mea în online de-o vară se rezumă aici ! În fix 52 de articole. Poate la început scrise neîndemanatic,stângaci, cu explozii de culori,nealiniat,font pus aiurea etc. Însă,cineva înţelept spunea că omul din greşeli învaţă. Şi tot cineva spunea că dacă ai făcut 1000 de greşeli,nu te descuraja,nu eşti prost, ci pur şi simplu ai descoperit 1000 de lucruri ce nu merg !
  • Am învăţat că trebuie să accepti critici din partea oricui. Adică feedback.Am învăţat totodată (ce-i drept din greşelile altora) să nu critici dur pe alţii,căci la un moment dat totul se transforma în răul tău. Nu,nu-mi doresc să vă sâcâi cu clişee obosite...
  • Rabdarea este cel mai de preţ lucru. Nu dau foarte multe detalii pe subiect,anunţându-vă de asemenea că zilele acestea veţi avea un articol despre seriozitate,răbdare şi alte calităţi care pălesc pe zi ce trece în raţiunea oamenilor.
  • Am învăţat că trebuie să lupţi pentru ceea ce-ţi doreşti, că nu ţi le vei primi pe toate de-a gata la uşă,într-un colet.
  • Fiindcă multe lucruri se vor învârti în jurul blog-ului,iată un mesaj primit acum ceva săptămâni de la un blogger,căruia,dacă nu-i cu supărare, voi ataşa link-ul blogului,pentru că un pic de publicitate nu strică nimănui. Însă,iată mai intai mesajul.

 Mesaj primit
MihaelaDart
Joi, 20 Iulie 2017, 3:36 pm
Buna
Copil frumos te admir pentru vointa ta si sper ca acest videoclip sa iti mai deschida mintea https://www.youtube.com/watch?v=iyUQJ5Zq3KA , tu faci parte dintre acesti copii care au ceva aparte fata de altii.

Succes in ceea ce doresti sa faci!
 Şterge mesaj  Blochează utilizator
Iata de asemenea raspunsul meu :

Gabriella656
Sâmbătă, 29 Iulie 2017, 6:44 pm
Buna seara !
In primul rand as dori sa va multumesc in mod special pentru mentalitatea cu care NU ati judecat blogul (asa cum au facut-o ceilalti) si pentru complimentele adresate ! Nu stiu cu exactitate daca d-voastră sunteti cea din poza de profil,insa daca nu, sper ca frumusetea interioară sa o reflecte si pe cea exterioara ! Iar cat despre video-ul recomandat,l-am vizionat in întregime si cred ca reprezinta perfect cercul micilor genii ale Romaniei,aruncate in dizgratie,prin marginalizare. Știți, inainte copiii mediocri erau marginalizati,insa in sumbrul prezent in care trăim treaba sta exact invers,la putere stand lucrurile materiale... Nu stiu daca ma pot considera un geniu, insa ceea ce este clar remarcat nu numai de mine , este faptul ca ma pot deosebi. Si sper ca aspirațiile mele din prezent sa nu fie doar iluzii aruncate in neant mai tarziu. A doua oara... Multumesc ! :) Scuzati întârzierea mesajului ! Am avut impresia ca l-am trimis pe 21 Iulie si tot așteptam raspuns de la dvs. Dar de fapt, astăzi, cand mi-am verificat casuta de mesaje am observat ca nu l-am expediat...
 Şterge mesaj  Blochează utilizator

Şi link-ul : 


Ceea ce mă presează este anunţul că nu-s la prima "abatere" de genul, ci la a doua chiar. Iată primul meu articol de genul,de pe vremea în care încă scriam fără diacritice şi alte chestii de genul :


Cu siguranţă ,există multe alte lucruri semnificative sau nu pe care le-am învăţat,aprofundat,exersat,însă doresc să mă opresc aici,la ceea ce ar putea să fie...cea mai frumoasă vară ! ♥ 




Comentarii

Postări populare