Favoritele lunii







Imagini pentru carti wallpaper







Stand eu si gandindu-ma astazi ce sa mai postez pe blog,mi-a pocnit ideea de a incepe o noua serie,evident despre o anume pasiune a mea,in care am sa scriu lunar. Iar acuuum ,tobele : despre caaaarti ! 
Si fara alte introduceri plictisitoare,sa-i dam drumul (inspiratiei cred) la cel mai asteptat (nu chiar) articol despre cartile favorite ale lunii iulie,respectiv sfarsitul lunii iunie : 

*Unele carti sunt,ce-i drept incepute in luna iunie,dar terminate pe aproapele lunii iulie.


1. ''Angelica-lumini si umbre in Paris'' de Anne Golon
Si cand cineva care poate a citit aceasta carte si imi citeste si blogul va incerca sa demonstreze ca in sine timpul in care se petrece actiunea este relativ ''greu''pentru 12-13 ani,nu voi primi asta cu caldura ! :)) Mai exact,actiunea se petrece prin anii 1660 ,timp in care inchizitia era in floare si aduce la lumina, fara perdea povestea unei femei pe nume Angelica,ce odata cu pierderea sotului sau (intr-un mod crunt;nu vi-l zic: las farmecul cartii sa-si faca treaba) isi pierde copiii si implicit familia. Ajunge pe mana nelegiuitilor de talhari,dar,gata,ma opresc aici !


Imagini pentru lumini si umbre in paris
*Am cumparat-o la mega promotie,la doar 4,90 lei !!*


2. ''Viata la tara'' de Duiliu Zamfirescu
Ce-i drept...N-am apucat sa o sfarsesc,insa parerea este oricum formata. La prima vedere,asa cum mi s-a parut si mie de altfel,cartea pare una obisnuita,una banala in care se povesteste viata unor tarani care n-aveau ce face decat sa-si dea fetele la maritis... Si cam asa e,dar are acea nota de originalitate pe care rar o intalnesti in viata,si aia te face sa vrei sa dai pagina in continuare.Am in plan si ''Tanase Scatiu'',dar mai incolo... 
A,era sa uit ! Recomand!

Imagini pentru viata la tara de duiliu zamfirescu



3. ''Don Quijote'' de Miguel de Cervantes
La polul opus avem regele aventurii eterne (aproape),prezent intr-o lume imaginara;o lume in care el ar putea invinge toate pericolele fizice cu forta proprie. Din pacate toate aceste lucruri nu se vor concretiza in lumea reala ci doar in capul lui innebunit de atatea povesti SF.

Imagini pentru don quijote



4. ''Ce mult te-am iubit'' de Zaharia Stancu
O carte a scriitorului meu preferat de prin partile natale care m-a absorbit. Si nu,nu este o carte de dragoste ,cum am mai auzit recent,este o carte non-siropoasa (nici pe departe nu se refera la relatii,iubiti etc.). Si tin sa spun asta pentru ca de multe ori,inainte ca volumul sa fie citit in intregime se face confuzie intre titlu si continut. Recomand !
Imagini pentru ce mult te-am iubit zaharia stancu


Ei bine,cam atat pentru astazi. 


Ne vedem curand !







Comentarii

Postări populare