♥ Destinaţii de poveste ♥



Ştiu, pare clişeic !...
 Doi, zero,unu,şase, fă-ne amintiri frumoase ! Dar aşa a fost. Anul 2016 a fost un an foarte sentimental din punct de vedere...turistic ! Daca încă nu v-aţi dezmeticit,aş vrea sa vă explic metodic boscorodelile mele : 


  1. Recent am descoperit un site de care sunt extraordinar de incantată. Un site aparent banal,care promovează bloggerii,dar care pentru mine face acel ceva care imi atrage atenţia : minunatul fapt că ei organizează campanii în care abordează tot felul de subiecte,care mai de care mai interesante ! În final, m-am gândit că aş face bine daca m-aş înscrie şi eu pentru a promova iniţiativa Daikin ,prin care "plantează un copac pentru fiecare aparat de aer condiţionat". Mai multe detalii reprezentative veţi putea găsi pagina oficială de Facebook a celor de la Daikin :  https://www.facebook.com/DaikinR0/. ;)
  2. Ca răspuns la provocarea celor de la Campionatul Naţional de Blogging - Daikin şi anume una care m-a captivat inca de la inceput : ''Care este locul preferat in care te conectezi cu natura?" m-am gândit sa scriu un articol în care sa ma conformez ideii propuse. Aşa că dacă nu mai am nimic pe sufleţel, să incepem ! 

♥ P.S.: Uraţi-mi baftă în concurs ! ♥


*Discuţie in familie* : 
Actul I 
Tata : Dragi copii, eu şi mama voastră am hotărât sa mergem intr-o expeditie!
Mama : Da'  unde, dragă? 
Tata : ...
Copiii : Dar chiar,tată,spune-ne, unde?
Actul II :
Cei 4 purced in maşină si o iau la goană in...lumea mare.

Cam aşa a decurs şi la noi timpul de gândire. Am "încălecat" pe maşină si duşi am fost. Iar acum astept momentul în care vreo unul dintre voi să îmi reproşaţi cât de inconstienţi suntem. Da' ce,mă,nu ştii ca marile aventuri vin pe nepregatite. Şi aşa a fost. Ne-am făcut bagajele în grabă şi...tule-o !

Dacă ar exista o lume fără principii materiale distinctive, principii morale distinctive, cu siguranţă aş renunţa  la acel "vis american"după care toţi aleargă cu înfrigurare...Aş renunţa la confortul si siguranţa mea de acasă pentru...
*Complexul Harmonie*
Da,dragii mei,sunteţi martorii paradisului pe Pământ ! :)
Deşi cred cu tărie că imaginile vorbesc de la sine şi cântăresc cam cat 1000 de cuvinte, mă simt datoare cu câteva explicaţii . 
Peisajul absolut de vis al naturii care parcă te cheamă la danţ este completat de luxul interior : jacuzzi, un şemineu care îti captează privirea şi te relaxează mai ceva decât o zi la spa, lumânărele parfumate,trandafiri in miresme îmbietoare si tot felul de culori jucăuşe - toate acestea ma fac să-mi doresc sa revin aici vară de vară, cu toate ca anul acesta nu am mai putut ajunge...Însa,cred că toată lumea cunoaşte expresia sticluţelor mici si a esenţelor tari din ele...
Şi fiindcă tot mi s-a facut dor, haide sa iţi mai prezint cateva fotografii :




Ce spui?Te-am convins?



Al doilea,însă si ultimul punct turistic în care m-aş stabili pentru...pentru mult timp,dar din păcate imposibil,ar fi Cascada Bigăr. Da, poate nimic nou pentru unii dintre voi...
Cascada Bigăr
Nu v-aţi hotărât?Nu v-aţi...Ştii ceva? Iat-o ! 

Altfel spus,Cascada Bigăr se află la un pas de Paralela 45, situată in judetul Caraş Severin,mai exact pe teritoriul comunei Bozovici.

Conform Wikipedia..." Rezervaţia reprezintă o zonă colinară, cu izvoare, chei, abrupturi calcaroase, văi, lapiezuridoline, ponoare, peşteriavene, poiene şi pajişti; cu o faună alcătuită din mamifere (urs brun, râs, lup, vulpe), păsări, reptile, broaşte şi peşti; şi o floră (nuc comun, alun turcesc, ghimpe, bujor bănăţean) specifice grupării montane a Munţilor Banatului[5]"

Mă simt datoare sa vă aduc la cunoştinţă eleganţa,inocenţa dacă-mi permiteţi a spune, cu care apa cade sifioasă pe pătura de muşchi dând astfel senzatia unui voal de mireasă...Într-un cuvânt despre respectul si mulţumirea noastra faţă de începuturi,faţă de origini?...Cel de sus... 



Mă bucur că am reuşit sa termin într-o notă cât mai subtilă acest diafan subiect de discuţie,despre care sigur am putea sa vorbim ore in şir. Însă pentru astăzi...mulţumesc pentru răbdarea (dacă există)acordată ! 

Vă pup cu muuult drag ! ♥



Comentarii

Postări populare