Your answer is...Answear.ro ! - Madam Lumină intră-n acţiune !


Toamna în persoană ! :) Ce vis !... 

 O adevărată săptămână a modei este în plină desfasurare chiar aici, în mintea mea, 5 idei de articole, parol, poposind în căpuşorul meu !

 În altă ordine de idei, am găsit cel mai convenabil prilej de a-mi exprima ideile stilistice, prin intermediul Superblog2017, care marchează un început apoteotic, o revoluţie în lumea modei, susţinută de Answear.ro

Cu ochi plăpânzi,calzi, dar care emană  atâta energie, Toamna se uită la mine. Eu la ea.
Ţi-ai vopsit suviţe galbene,arămii mov,iar buzele de must ţi-s pline!... 

 Zile-ntregi aş putea totusi elogia trăsăturile complet ameţitoare ale toamnei,dar timpul nu-mi este prieten şi-mi aminteşte că trebuie să trec rapid la treabă ,să fac pe designer-ul de top şi să-mi stilizez buna mea prietenă,toamna... ''Buna mea prietenă''..Tot dânsa mi-a adus şi guturaiul,tot dânsa ne-a adus în termometre muulte grade pe minus faţă de normal, însă,ca o parte bună,precum un curcubeu răsărit după furtună, marchează începerea şcolii,marchează o filă nouă,proaspată,albă,imaculată ! 

 Am decis să o îmbrac după propriul plac, după bunul meu gust. De unde? Am o gamă fooooarte variată de unde aş putea alege, începând cu stilul Answer. 

Paltoanele în culori deschise sunt la mare cautare sezonul acesta, chiar şi în contradictoriu cu vremea de afară ,care parcă ne pune beţe-n roate. :))
Rozul pudră este foarte căutat în ultima vreme ,deci am decis să mă conformez oarecum perioadei,mai ales că şi pe mine mă pasionează subiectul în cauză. :) 

           

Culorile palide sunt totuşi şi ele la mare căutare,precum şi ţinutele office,de care sunt practic îndragostită sezonul ăsta,în conformitate cu perioada de studiu în care mă aflu ! ♥

  
Exceptând pantofii, îmbrăcămintea este gata ! :)

  Simplu,dar elegant şi gata de plimbare ! 




















Nuuu, nu-s vreun beauty-guru sau un exemplu bun de urmat în toate opţiunile,însă bunul gust doresc să mă caracterizeze , eleganţa şi rafinamentul de asemenea,iar eu... vă doresc o toamnă cât mai reuşita,plăcută şi încercaţi de asemeni să-i intraţi în graţii doamnei toamne ! :)







Comentarii

Postări populare