Oaza mea de linişte

 Nu de puţine ori am stat şi m-am gândit la detaliile casei mele de vis : unde ar trebui amplasată,ce tematică aş vrea să aibă - în definitiv, un adevărat proiect de casă. :)

Pe zi ce trece, Superblog2017 îmi încântă imginaţia creatoare cu tot felul de provocări care îmi duc gândurile undeva,departe de lumea obişnuită,de mentalitatea obişnuită. Undeva, cu capul în nori. :) 

 Aşadar,astazi m-am decis să răspund la provocarea celor de la AIA Proiect,care vor să ştie cum ar arăta casa viselor mele. :)

 Fără a folosi termeni tehnico-ştiinţifici, fără a vrea să par fancy,ceea ce nu sunt, vreau să abordez un subiect care mie îmi încălzeşte inima.

 Casa visurilor mele ar fi aceea care izbuteşte să se apropie cât mai mult de casa părinteasca, o casă cu un exterior botanic, o casă cu un interior cald,o cromatică temperată, ce creeaza stări sufletesti plăcute.

 Lăsând modestia la o parte pentru o secundă, mă întreb oare cine nu ar dori măcar pentru câteva zile să guste din potirul avuţiei, hm? :)) Aşa cum majoritatea dintre noi,spre exemplu, ar dori să experimenteze senzaţia de celebritate, pentru că,da,este în primă fază o senzaţie,pe care mai apoi daca nu ştii să o temperezi,scade încet-încet,până dispare,iar tu devii acelasi singuratic înfumurat. Şi,da,fiindcă a ''n'' oară m-am îndepărtat cu muuuult de subiect,vreau să acţionez schematic,în contradictoriu cu ora(mai bine zis minutul) de filozofie pe care vi l-am oferit cu câteva rânduri în urmă, şi să prezint preferinţele  în materie de estetica unei locuinţe ! :)

Holul - Personal, holul înseamnă pentru mine impersia de primă dată. Fie ea,casa,vila,apartament; holul este prima încapere în care intri, prima încapere cu al carui vibe ştii dacă spiritul tau comunică sau nu. Holul îţi reprezintă întreaga locuinţă. Per total,un hol ar trebui să fie la limita dintre spaţios si restrâns şi reprezintă chiar o proprie emblemă. :)

Imagine similară


Bucataria - Dacă în cazul holului oaspeţii şi-au făcut o impresie despre vibe şi alte chestii, bucătăria este locul unde oaspeţii îşi fac o primă impresie despre tine,ca şi persoană : căt de mult găteşti,cum găteşti etc. Pentru mine,bucătăria ar trebui să fie una spaţioasă, loc în care să-mi pot desfăşura activităţile culinare,mai ales că nu prea agreez spaţiile mici. Spun asta,pentru că mama mea, îşi dedică mare parte din timp pregătirii mesei şi chiar a părţii mele preferate din activitatea sa culinara : desertul ! 

Imagini pentru we heart it - kitchen

Dormitor -  locul în care pereţii ar trebui vopsiţi în culori calde,precum atmosfera din cameră. Este locul viselor care sunt pe cale să devină realitate,totodată un spaţiu personal,căruia, din punct propriu de vedere,este singurul admis ca 'împopoţonat''.

Imagine similară

Ştiu,spaţiile prezentate mai sus nu prea au  legătură între ele,însă sunt acolo cu titlu inspiraţional. 


Baia - este locul de relaxare,care totuşi nu ar trebui să lipsească din nicio locuinţă. 

Imagini pentru we heart it - bathroom




Imagini pentru we heart it - garden

Totuşi,am ales  să depăşesc puţin cerinţa provocării,care spunea că în articol trebuie să includem un anumit loc al casei care,subiectiv,nu ar trebui să lipsească... Iar,acum,abia acum mă apropii în totalitate de tematica subiectului ! 

 Aaaaah...Urmează locul care mă duce tot mai aproape de casa copilariei mele. :) Gradina. Nu neapărat, că locuinţa mea ar fi avut o gradina spaţioasa,luxoasă sau chiar luxuriantă, însă de fiecare dată când mă gândesc la amenajări extreioare de casă,îmi vine în minte grija şi dedicarea tatălui meu pentru grădiniţa curţii mele,cu toate că nu măsura mai mult de 10 m. 
 Este locul de destindere al unei case,locul în care te simti wild and free. 
 Nu visez la grădini interioare,nu visez la grădini Imperiale,însă vreau o sursă de oxigen în curtea mea. Pe viitor. Şi de inspiraţie. Nu de ţânţari.


Înainte să închei,fugitiv, vă amintesc,iar dacă nu ştiaţi vă informez că AIA Proiect vă poate evalua locuinţa, şi alte lucruri în parametri de cauză ( Evaluator ANEVAR)


Cred că am terminat... Cred că nu mai am lucruri de visat. Mai am o potcoavă. Încă 3, un cal şi treaba mea p-aici s-a cam încheiat. Voi la ce casă visaţi ? Sau mai important, ce îmbunătăţiri aţi aduce casei dvs.,dacă ar fi să uităm pentru o clipă de un anumit buget ?

♥♥♥♥♥♥♥(All of love)♥♥♥♥♥♥♥

Comentarii